Klantenservice

Wij proberen altijd de beste service te bieden aan onze klanten. Heeft u een vraag of wilt u langskomen kijk dan even op onze contactpagina voor onze contact informatie . Hier vind u ook alle laatste informatie met betrekking tot COVID-19.

Meest gestelde vragen:

Wat is refurbished?
Refurbished houdt letterlijk in “vernieuwd” . Het product wordt volledig door ons nagekeken, waar nodig onderdelen vervangen, schoongemaakt, en als laatste nogmaals getest. Alleen als de computer of laptop voldoet aan onze strenge kwaliteitseisen wordt deze weer aangeboden voor verkoop. Daarnaast wordt ook de harde schijf of ssd volledig gewist met gecertificeerde software en vervolgens voorzien van een nieuwe schone Windows installatie. Tenzij anders aangegeven geven wij op iedere refurbished pc of laptop 12 maanden garantie.

Is refurbished hetzelfde als 2ehands ?
Nee, 2ehands artikelen zijn niet uitvoerig gecontroleerd en getest. Vaak worden ze ook zonder garantie verkocht. Veelal zijn 2ehands aangeboden artikelen vaak van een consumenten kwaliteit waar wij veelal enkel zakelijke modellen verkopen. Deze zakelijke modellen hebben vaak ook een hogere nieuwprijs en zitten ook in een hogere kwaliteitsklasse waardoor onze refurbished artikelen langer mee gaan.

Wat houdt jullie garantie van 1 jaar op refurbished in ?
Al onze artikelen zijn voorzien van de strengste kwaliteitscontroles om op die manier garantiegevallen te voorkomen. Op al onze refurbished laptops geven wij 1 jaar garantie (tenzij anders aangegeven). Op accu’s geven wij 3 maanden garantie. De standby tijd bij deze garantie bedraagt 1 uur.

Wat zijn de verzendkosten en verpakkingskosten?
De verzendkosten en verpakkingskosten bedragen € 7,95
Wij zorgen ervoor dat jouw bestelling netjes verpakt en verzonden wordt.  

Mijn levering is beschadigd aangekomen
Wij verzenden alles met DHL. Indien er iets beschadigd is maak dan foto’s van de doos en het artikel. Vervolgens neemt u contact met ons op voor een oplossing.